[celoten članek] 5 odločilnih korakov do boljšega zdravja in za preprečevanje raka

december 2015 Komentarji »

Zima 2015,
letnik XI, številka 4

Elvira Devetak

Ste zaskrbljeni zaradi dolgoročnega vpliva slabe prehrane na vaše zdravje? Se večino časa počutite izčrpane? Ste pod stresom? Imate težave s spanjem? Se želite redno ukvarjati s telesno aktivnostjo, vendar vam to ne uspe zaradi obilice dela? Niste sami …


Medtem ko konvencionalna medicina želi, da mislite, da je bolezen stvar naključij, je dejstvo, da je bolezen (ali pomanjkanja le-te) skoraj v celoti pod vašim nadzorom. Če želite ostati zdravi, obstajajo načini, ki vam bodo zagotavljali boljše počutje in s tem tudi zdravje.

V tem članku želim z vami deliti pet odločilnih korakov do boljše zdravje oz. kako preprečiti raka.

1. korak: Osnova – prehrana

Zagon alternativnega poteka zdravljenja raka je v prispodobi kot nalaganje drv v peč (tj. vaše telo). Ko drva zagorijo in začnejo goreti, bo ogenj zatrl rakave celice, ki so naseljene v vaši peči oziroma telesu. Kakorkoli že, hraniti se s slabo hrano je, kot da bi polivali vodo na ta ogenj; slaba prehrana bo uničila številne alternativne metode zdravljenja raka. Dejansko so številne znanstvene študije pokazale, da lahko samo slaba prehrana povzroči raka.

Ljudje vse prepogosto mislijo, da je rak ozdravljen, ko je tumor izginil ali ko so rakave celice mrtve. Nato se vrnejo k svojemu staremu načinu življenja (prehrana, razvade) in … rak se povrne. Vedeti moramo, da nekateri notranji pogoji dovoljujejo, da na začetku rak napreduje in v primeru povrnitve teh notranjih pogojev zaradi slabe prehrane lahko zanesljivo pričakujemo, da se bo rak povrnil.

Kako ohraniti naše notranje okolje zdravo? Jejte ekološko polnovredno hrano. Izogibajte se gensko spremenjenim organizmom – GSO. Daleč stran od predelanih živil!

2. korak: razstrupljanje – odločilno

Dejansko in verjetno je razstrupljanje najbolj pomembno v splošnem zdravstvenem načrtu, ki je hkrati odločilnega pomena v boju proti raku.

Razstrupljanje je proces nevtralizacije, preoblikovanja in odpravljanja strupov iz telesa in čiščenje odvečne sluzi. Slaba prehrana, slaba prebava, počasno delovanje debelega črevesa, zmanjšanje delovanja jeter in slabo izločanje ledvic so dejavniki, ki povzročijo povečano toksičnost.

Kakšen je proces razstrupljanja? Prvič: očistiti debelo črevo, nato očistiti svoje telo parazitov, potem očistimo ledvica, jetra, žolčnik, kri in ostale organe. Verjetno bo to lahko najboljši vrstni red razstrupljanja.

Razstrupljanje je bistvenega pomena za naše splošno zdravje, saj z njim zagotovo lahko zajezimo pojav raka. Ali ste vedeli, da nam je bog dal naravni sistem, ki nam pomaga z notranjim razstrupljanjem? To vodi do naslednje strategije: specifična vadba, podobna skakanju na trampolinu … imenovana odskok.

3. korak: telesna aktivnost – nujna

Številne znanstvenike so raziskave vodile do ugotovitev, da je skakanje na mini trampolinu (tj. odskok) verjetno najbolj učinkovita vadba, ki si jo je človek izmislil, ker ima učinek ponovnega ‘odskoka’ na limfni sistem.

Človeško telo potrebuje gibanje. Limfni sistem preplavlja vsako celico in prinaša hranilne snovi, potrebne pri odstranjevanju strupov, kot so mrtve in rakave celice, težke kovine, nalezljivi virusi in drugi odpadki. Toda za razliko od krvi (ki se prečrpa v srce) je limfa popolnoma odvisna od telesne aktivnosti.

Brez ustreznega gibanja se celice dušijo v lastnih odpadkih in nezadostnih hranili, kar vodi v situacijo, ki prispeva k razvoju raka in drugih degenerativnih bolezni, kot tudi prezgodnje staranje.

‘Odskok’ je pokazal, da z omenjeno vadbo lahko celo do 30-krat povečamo pretok limfe! Prav tako postanejo vse telesne celice močnejše v odnosu povečanja ‘G sil’ med ‘odskokom’. Ta celična vadba je rezultat petkratnega povečanja delovanja lastne gonilne sile imunskih celic!

Odskok na mini trampolinu neposredno krepi imunski sistem, povečuje pretok limfe in pretok kisika v krvi. Lahko menimo, da je slednje najboljša vaja za preprečevanje in boj proti raku.

Gibanje povzroča potenje telesa, ki je bistvenega pomena pri procesu razstrupljanja. Poleg gibanja je za proces razstrupljanja telesa priporočljiva vsakodnevna večerna savna. Na ta način dosežemo dodatno potenje in s tem dodatno razstrupljanje telesa.

4. korak: sončenje – brez pretiravanja

Vitamin D se samodejno proizvaja s tem, ko holesterol v kožo absorbira ultravijolične B (UVB) sončne žarke. Potem ta zaokroži po vsem telesu in tako preprečuje raka (in druga obolenja). Zanimivo dejstvo je, da vaše telo avtomatično sprejema potrebno količino vitamina D, zato je bojazen odvečnega predoziranja nepotrebna. Vaša koža bo proizvajala le toliko vitamina D, kot ga potrebujete. Velja opozoriti, da nam prekomerno izpostavljanje sončnim žarkom lahko povzroča kožne težave.

Belgijski raziskovalci so bili prvi, ki so dokazali, da vitamin D znižuje C-reaktivni protein (CRP), to je stopnja sistemskega vnetja. Pri kritičnih bolnikih je značilno povišanje vrednosti CRP-ja zaradi pojava vnetij dejavnik tveganja številnih obolenj, kot so koronarne bolezni, sladkorna bolezen, Alzheimerjeva bolezen in rak.

Ne nasedajte ‘mitu zaščite pred sončnimi žarki.’ Misel, da ‘mit zaščite pred sončnimi žarki’ pomaga preprečevati kožnega raka, je le požrešnost ‘tag-team’ boja med ‘industrijo raka’ in industrijo za ‘zaščito pred sončnimi žarki’.

Sončna svetloba je pravzaprav za vas dobra (zlasti UVB žarki) in zaščita pred sončnimi žarki izloča UVB! Bistvena kemikalija, ki jo uporabljajo v sredstvih za zaščito pred sončnimi žarki, ki izločajo UVB, je oktil metoksicinamat (aka ‘OMC’). Škodljivost le-tega, tudi v manjših odmerkih, je bila dokazana na celicah zdravih mišk. Poleg tega se je izkazal kot izrazito toksičen ob izpostavljenosti sončnim žarkom. In še nekaj: OMC je prisoten v kar 90 % zaščitnih sredstvih pred sončnimi žarki!

5. korak: spanje – življenjskega pomena

Ni pomembno, kako dobro jeste, kako pogosto telovadite in koliko časa ste porabili pri načrtovanju in kuhanju svojih jedi. Nikoli ne morete biti zares zdravi, če ne boste dovolj kakovostno spali. Pomanjkanje spanja lahko spremeni vaš metabolizem, zaradi česar ste nagnjeni k telesni teži, sladkorni bolezni, bolezni srca in raka. To lahko oslabi vaš imunski sistem, ki povzroča dovzetnost sezonskih obolenj, kot sta prehlad in gripa. Zaradi nezadostnega spanja se lahko počutite preobremenjeni in izčrpani. Tedaj prenehate sprejemati prave odločitve in nenazadnje opravljate opravila, ki terjajo najmanj napora.

Eno tretjino vašega življenja boste prebili v vaši spalnici, zato morate poskrbeti, da je prostor ugoden za počitek in sprostitev. Čez noč izklopite wi-fi in se prepričajte, da ni elektronika preblizu vašemu ležišču, in sicer zaradi škodljivih učinkov elektromagnetnih polj (elektromagnetnega sevanja).

Poskusite se izogniti poživilom, kot sta kava in soda. Seveda obstaja veliko več razlogov, da bi se izogibali sodi, vendar uživanje teh pijač, še posebej pred spanjem, vodi do budnosti (zaradi vsebnosti kofeina).

Pred spanjem ne uživajte večjih količin hrane, saj to lahko povzroča upočasnitev vašega metabolizma, povečanje telesne teže in napenjanje. Tudi naš notranji ritem (cirkadialni ritem) deluje najbolje, če se držimo določenega ritma. Odpravite se v posteljo vsak večer ob približno istem času ter se vsako jutro prebudite ob približno istem času.

Vir: www.thetruthaboutcancer.com

Vaš komentar